Antroje mokymų dalyje buvo kalbama apie pagalbą mokiniui – kaip padėti vaikui įveikti kylančius sunkumus, aptartos sensorinės priemonės, kurios padėtų vaikui tiek sukaupti dėmesį, tiek suaktyvinti dėmesį. Buvo kalbama apie smėlio terapiją, jos naudą bei aptartos galimybės taikant šį metodą darbo metu. Taip pat pateiktos rekomendacijos, kaip parsisiuntus ,,Burbulų‘‘ programėlę galima ją panaudoti norint nuraminti vaiką, sekti pasakas. Mokymų metu pateiktos rekomendacijos, fizinės ir informacinės aplinkos pritaikymo būdai pagal mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius. Užsiėmimas buvo derinamas kartu su praktika.
Psichologė kalbėjo apie psichologinį atsparumą nuo, kurio priklauso, kaip mes susidorosime su gyvenimo, darbo iššūkiais, kiek mus pažeis arba traumuos stresinės situacijos ir kiek mes galėsime siekti savo tikslų, net susidūrę su dideliais sunkumais. Nuo mūsų psichologinio atsparumo taip pat priklauso, kiek mes atlaikysime gyvenimo smūgius ir kiek mes būsime pajėgūs atsistoti, net tais atvejais, kai likimo išbandymai tam tikra prasme mus pargriaus.
Buvo pateikta keletą praktinių užduočių, kaip padidinti savo psichologinį atsparumą ir panaudoti pademonstruotus metodus savo darbo aplinkoje.
Dalijamės filmuota medžiaga ir nuotraukomis, užfiksuotomis antrąją mokymų dieną. Paimta iš Skuodo rajono savivaldybės PPT archyvo



























































