Meniu Uždaryti

Pagalba mokiniui – kaip padėti vaikui įveikti kylančius sunkumus

Antroje mokymų dalyje buvo kalbama apie pagalbą mokiniui –  kaip padėti vaikui įveikti kylančius sunkumus, aptartos sensorinės priemonės, kurios padėtų vaikui tiek sukaupti dėmesį, tiek suaktyvinti dėmesį. Buvo kalbama apie smėlio terapiją, jos naudą bei aptartos galimybės taikant šį metodą darbo metu. Taip pat pateiktos rekomendacijos, kaip parsisiuntus ,,Burbulų‘‘ programėlę galima ją panaudoti norint nuraminti vaiką, sekti pasakas. Mokymų metu pateiktos rekomendacijos, fizinės ir informacinės aplinkos pritaikymo būdai pagal mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius. Užsiėmimas buvo derinamas kartu su praktika.
Psichologė kalbėjo apie psichologinį atsparumą nuo, kurio priklauso, kaip mes susidorosime su gyvenimo, darbo iššūkiais, kiek mus pažeis arba traumuos stresinės situacijos ir kiek mes galėsime siekti savo tikslų, net susidūrę su dideliais sunkumais. Nuo mūsų psichologinio atsparumo taip pat priklauso, kiek mes atlaikysime gyvenimo smūgius ir kiek mes būsime pajėgūs atsistoti, net tais atvejais, kai likimo išbandymai tam tikra prasme mus pargriaus.
Buvo pateikta keletą praktinių užduočių, kaip padidinti savo psichologinį atsparumą ir panaudoti pademonstruotus metodus savo darbo aplinkoje.
Dalijamės filmuota medžiaga ir nuotraukomis, užfiksuotomis antrąją mokymų dieną. Paimta iš Skuodo rajono savivaldybės PPT archyvo

 

 

 

Mokinio padėjėjas įtraukiojo ugdymo kontekste

Š. m. kovo 26 d. prasidėjo ilgalaikė kvalifikacijos tobulinimo programa „Mokinio padėjėjas įtraukiojo ugdymo kontekste“. Šią mokymų programą sudaro skirtingi mokymosi moduliai.

Specialisčių ilgametė darbo patirtis Skuodo rajono savivaldybės pedagoginėje psichologinėje tarnyboje leido susitelkti bendram darbui: aptarti naujus teisinius dokumentus, išbandyti inovatyvius mokymų metodus, parengti mokymų programą mokinio padėjėjų tobulinimuisi ir jos sėkmingam įgyvendinimui.

Jolanta Viršilienė: nuo 2024 m. rugsėjo mėn. įgyvendinant visuotinį įtraukųjį ugdymą visos bendrojo ugdymo įstaigos turėjo priimti ir įtraukti į ugdymą specialiųjų poreikių turinčius vaikus. Todėl vienas esminių dalykų mokyklose tapo pakankamas mokinio padėjėjų kiekis ir kokybiškas jų darbas. Kadangi šis darbas nėra lengvas ir paprastas, o dirbant su specialiųjų poreikių mokiniais reikia turėti žinių apie tai, kaip padėti šiems vaikams įveikti įvairiausius mokymosi metu kylančius sunkumus. Mokymų metu stengėmės suteikti kuo daugiau bazinių žinių. Aš, daug metų dirbdama logopede ir spec. pedagoge pedagoginėje psichologinėje tarnyboje bei ikimokyklinio ugdymo įstaigose, esu sukaupusi nemažą patirtį apie specialiuosius ugdymosi poreikius, todėl mokymų metu stengiausi perteikti savo žinias mūsų rajono mokyklų mokinio padėjėjams. Buvo kalbėta apie sutrikimų įvairovę ir problemas iškylančias ugdant tokius vaikus mokyklose. Susipažindinau su sąvokomis: disleksija, disgrafija ir diskalkulija, išsiaiškinome jų atsiradimo priežastis bei sutrikimų pasekmes vaikų gyvenime. Aptarėme korekcines galimybės. Kalbėjome apie tai kas yra mokinio padėjėjas, kokios jo funkcijos ir vaidmuo ugdymo procese. Tikiuosi, kad įgyta nauja informacija padės mokinio padėjėjams labiau suprasti sutrikimų kilmę, o perteiktos žinios įneš daugiau kokybės ir supratimo dirbant šį atsakingą darbą.

Ingrida Momkienė: Mokinio padėjėjai atlieka itin reikšmingą vaidmenį specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymo procese. Todėl jiems labai svarbu suprasti šių vaikų sunkumų pobūdį ir padėti jiems. Vienas iš svarbiausių mokymų aspektų buvo dalyvių įsitraukimas. Pastebėjau, kad dalyviai aktyviausiai reagavo į realias situacijas ir praktinius pavyzdžius. Aptariant autizmo spektro sutrikimą turintiems mokiniams kylančius iššūkius, dalyviai dalinosi savo patirtimi, kėlė klausimus. Tai parodė, kad teorinės žinios įgauna prasmę tik tada, kai jas galima pritaikyti realiose situacijose.

Taip pat mokinio padėjėjams svarbu jaustis pasiruošusiems tinkamai reaguoti į sudėtingas mokinių elgesio situacijas. Dalinomės metodais, kaip atpažinti emocinio proveržio ženklus ir tinkamai į juos reaguoti. Ši patirtis man patvirtino, kad kiekvienas darbas  priklauso ne tik nuo specialiųjų žinių, bet ir nuo empatijos, lankstumo bei nuolatinio mokymosi. Mokinio padėjėjai dažnai susiduria su emociniais iššūkiais, todėl svarbu ne tik suteikti jiems žinių, bet ir padrąsinti, kad jų darbas yra nepaprastai reikšmingas ir vertingas.

Mokinio padėjėjos dalyvauja mokymuose, kuriuos vykdo Skuodo PPT

Pirmąją mokymų dieną dalyvavo 26 mokinio padėjėjos iš skirtingų rajono mokyklų.

Mokymų dalyvės
Lektorių – PPT specialisčių pokalbis su mokinio padėjėjomis.
Mokymai „Mokinio padėjėjas įtraukiojo ugdymo kontekste.“

Profesinių kompetencijų plėtojimas siekiant veiklos efektyvumo

Skuodo rajono savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba kartu su rajono metodiniu būreliu (pirmininkė Irena Kondrotienė) organizavo edukacinę išvyką į Šiaulių rajono švietimo ir kultūros įstaigas, kurioje dalyvavo gamtos mokslų mokytojai.

Sukaupta Šiaulių rajono Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazijos ir Kuršėnų Stasio Anglickio progimnazijos vadovų ir pedagogų komandų kolegialioji patirtis, suteikė galimybę plėtoti profesines, bendrąsias, gamtos mokslų ir kultūrines kompetencijas.

Pasidžiaugta sukurta praktika – organizuoti renginius, kai aktyviai į veiklas įsitraukia minėtų mokyklų vadovai, mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, mokiniai ir jų tėvai. Sudomino kūrybiškai išnaudojamos mokyklų erdvės, kurias jungia mokinių poilsio ir sporto zonos. Nuolat veikia kūrybinių darbų parodos, kuriant mokyklų aplinkas ir gerą įvaizdį. Mokyklos įgyvendina įvairius projektus, bendradarbiauja su vietos bendruomenėmis, kuria sveikatingumo centrus (treniruoklių sales), kuriomis noriai dalinasi su gyventojais.

Motyvuotai nuteikė Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazijos mokytojų dalykininkų organizuotos atviros pamokos ir praktiniai užsiėmimai geografijos (Aistė K. L.), biologijos (Inga T.), chemijos (Laima J.) gimnazijos klasėse bei gamtos mokslų laboratorijoje. Stebėtos pamokos praturtino kiekvieną naujomis žiniomis, mokinių smalsumu, informacinių technologijų, aktyvių metodų taikymu pamokose, mokytojų be tarpišku bendravimu su mokiniais, ieškant veiklų prasmės ir suteikiant jiems daug teigiamų emocijų. Už plačiai atvertas gimnazijos duris, už sukauptą vadovų ir mokytojų veiklos patirtį, formuojamojo vertinimo strategiją dėkojame gimnazijos direktorei Daliai, pavaduotojams Jurgitai, Vilmai ir Juozui.

Malonu buvo susitikti daug kūrybingų, mielai besidalijančių profesine patirtimi vadovų, pedagogų, įsitraukiančių į diskusijas, atsakančių į pateiktus klausimus aktualiausiomis temomis. Įsitikinome, kad dėka sistemingos, kryptingos vadovų ir pedagogų organizuotos veiklos pasiekiama puikių rezultatų.

Už turiningą dieną, kartu praleistą laiką su kolegomis kuršėniškiais ir atrastas naujas idėjas, išsamius pranešimus, skuodiškiai dėkingi direktoriaus pavaduotojoms ugdymui Erikai, Birutei ir Robertai, vadovėlių autoriui, biologui ekspertui Nerijui, mokytojoms metodininkėms Ingridai ir Ramutei (Kuršėnų Stasio Anglickio progimnazijoje), ir visiems kitiems, kurie prisidėjo prie programos veiklų, tiek Šiaulių r. Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazijoje, tiek ir Kuršėnų Stasio Anglickio progimnazijoje.

Edukacinės išvykos metu, įgytų žinių ir gerosios patirties sklaidos panaudojimas praktinėje veikloje yra vienas labiausiai laukiamų šios programos rezultatų. Buvo naudinga semtis gerosios patirties įstaigose, kur sėkmingai vyksta pokytis ir kuriama mokytojų mokymosi kultūra, kur mokyklų vadovų iniciatyva, mokytojų sutelktumui pasidalytajai lyderystei, kuriamos palankios sąlygos profesinės patirties sklaidai. Pasivaikščiojimas po dvaro aplinkas, lydint įdomiais gidų ir muziejininkų pristatymais, žavėjo visus eksponatų gausa ir jų įvairovė. Šios programos įgyvendinimo dėka nubrėžti bendradarbiavimo keliai su kolegomis t. y. Šiaulių rajono švietimo pagalbos tarnyba.

Susitikimų akimirkos užfiksuotos nuotraukose.

Skuodo rajono pedagoginės psichologinės tarnybos metodininkė Vita Zaborienė

Rašinių konkursas

,,Ką papasakos akmuo

Šių metų kovo 4 d. – kovo 29 d. Skuodo rajono savivaldybės PPT organizuoja rašinių konkursą ,,Ką papasakos akmuo” ir kviečia dalyvauti Skuodo rajono 2 – 7 klasių mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.

Dalyviai bus apdovanoti padėkos raštais, o geriausių darbų autoriai diplomais ir specialiais prizais.

Padėkime vaikams pajusti sėkmę!

Detalesnė informacija                                     

Skuodo PPT svetainėje:  www.skuodoppt.lt                                            

tel. nr.: 0 694 85653

el. paštu: jolanta.virsiliene@gmail.com

PATVIRTINTA
Skuodo rajono savivaldybės

pedagoginės psichologinės tarnybos direktoriaus

2025 m. vasario 26 d. įsakymu Nr. V-4       

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS PEDAGOGINĖ PSICHOLOGINĖ TARNYBA

RAŠINIŲ KONKURSO „KĄ PAPASAKOS AKMUO“ NUOSTATAI

2025 m. vasario 26 d.

Skuodas

1. BENDROSIOS KONKURSO NUOSTATOS

  1. Rašinių konkurso ,,Ką papasakos akmuo” (toliau – konkursas) nuostatai nustato tikslą, reglamentuoja reikalavimus konkurso dalyviams, konkurso organizavimo, darbų vertinimo ir nugalėtojų apdovanojimų tvarką.
  2. Konkursas skirtas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų).
  3. Informacija apie konkurso nuostatus skelbiama Skuodo rajono savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos puslapyje ir facebook grupėse ,,PPT Skuodas“.

2. KONKURSO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI

  • Konkurso tikslas: atskleisti mokinių kūrybinius ir raiškos gebėjimus, kuriant pasakojimą.
  • Konkurso uždaviniai:
    • Skatinti perteikti savo mintis kuriant rišlų rašytinį tekstą.
    • Formuoti taisyklingo sakinio ar pasakojimo sudarymo įgūdžius.
    • Atskleisti mokinių kūrybinius, meninius gebėjimus iliustruojant savo parašytą pasakojimą savo piešiniais.
    • Puoselėti mokinių teigiamas emocijas.

3. KONKURSO RENGĖJAI IR ORGANIZATORIAI

  • Konkurso rengėja – Skuodo rajono savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos logopedė ir spec. pedagogė Jolanta Viršilienė.
  • Konkurso organizatorius – Skuodo rajono savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba.

4. KONKURSO DALYVIAI

  • Konkurse dalyvauti kviečiamos dalyvių grupės:

            7.1. 2 – 4 kl. mokiniai, besimokantys pagal pritaikytas programas.

            7.2. 2 – 4 kl. mokiniai, besimokantys pagal individualizuotas programas.

            7.3. 5 – 7 kl. mokiniai, besimokantys pagal pritaikytas programas.

            7.4. 5 – 7 kl. mokiniai, besimokantys pagal individualizuotas programas.

5. KONKURSO ORGANIZAVIMAS

  • Konkursas organizuojamas nuo 2025 m. kovo 4 d. iki kovo 29 d.
  • Konkursui pateikti darbai turi atspindėti rašinio temą ,,Ką papasakos akmuo”.
  • Kūrybinis darbas atliekamas A 4 formato lape lietuvių kalba. Jis gali būti parašytas ranka arba spausdintas kompiuteriu.
  • Dalyvis kuria pasakojimą pasitelkdamas savo išmonę ir fantaziją.
  • Dalyviai savo pasakojimą papildo savo pieštomis iliustracijomis, telpančiomis tame pačiame lape.
  • Atlikto darbo apačioje, dešinėje lapo pusėje užrašomas vardas ir klasė, kurioje ugdomas mokinys (12 dydžio Time New Roman šriftu).
  • Konkursui atliktus mokinių darbus siųsti arba pristatyti adresu: Skuodo pedagoginė psichologinė tarnyba, Šatrijos g. 5, Skuodas.
  • Atliktų darbų antroje pusėje būtina nurodyti šią informaciją: konkurso dalyvio vardą ir pavardę, ugdymo įstaigos pavadinimą, klasę, programą, pagal kurią mokinys ugdosi (pritaikyta, individualizuota), konsultavusio mokytojo/švietimo pagalbos specialisto (jeigu toks yra) vardą ir pavardę (1 priedas).

6. KONKURSO DARBŲ VERTINIMAS IR NUGALĖTOJŲ APDOVANOJIMAS

  1. Rašinių vertinimo komisiją sudarys 4 nariai, kurie balandžio 2 – 11 d. išrinks geriausius darbus.
  2. Vertindama rašinius komisija atsižvelgs į darbų reikalavimų atitikimą, turinio ir apipavidalinimo originalumą, kūrybiškumą.
  3. Visi konkurso dalyviai bus apdovanoti padėkos raštais, o konkurso nugalėtojai diplomais ir specialiais prizais.
  4. Mokytojams/švietimo pagalbos specialistams, rengusiems mokinius konkursui, organizatoriams bus išduodama kvalifikacijos tobulinimo pažyma.
  5. Įdomiausi konkurso darbai bus patalpinti Skuodo rajono savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos puslapyje bei Skuodo rajono savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos internetiniame facebook puslapyje ,,PPT Skuodas“.
  6. Skuodo rajono savivaldybės pedagoginės – psichologinės tarnybos patalpose bus surengta rašinių ,,Ką papasakos akmuo” paroda. Rašiniai bus eksponuojami gegužės – spalio mėnesiais.

7. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  • Konkurso organizatoriai pasilieka teisę be atskiro autoriaus sutikimo mokinių darbus neatlygintinai viešai publikuoti internetinėje erdvėje bei eksponuoti parodose, nurodant autorines teises.
  • Darbai neatitinkantys konkurso reikalavimų nebus panaudojami konkurse.
  • Dalyvavimas konkurse laikomas autorių sutikimu su šiomis sąlygomis.

8. KONTAKTAI

Iškilus klausimams kreiptis tel. nr.: 0 694 856 53

                                                                                                  1 priedas

                    Rašinių konkurso ,,Ką papasakos akmuo”  dalyvio anketa

Mokinio vardas, pavardė 
Klasė ir programa pagal kurią mokosi mokinys 
Ugdymo įstaigos pavadinimas 
Pedagogo vardas, pavardė (pedagogo pareigos) 

Mokymasis visą gyvenimą. Pažangios valstybės garantas

Vasario 25 d. WoW University, kartu su Edtech Lithuania, Nacionaliniu švietimo NVO tinkle ir Švietimo mainų paramos fondu, pakvietė susiburti konferencijoje „Mokymasis visą gyvenimą. Pažangios valstybės garantas“. Šios konferencijos tikslas – įtvirtinti viso gyvenimo mokymosi svarbą kaip pagrindinį valstybės pažangos ir socialinės nelygybės iššūkių sprendimo būdą.

Renginio metu:

Buvo kalbama apie suaugusiųjų švietimo situaciją Lietuvoje, iššūkius bei galimybes.

Skirtingų formatų pranešimų metu lektoriai, diskusijų vedėjai aptarė, ką, darydami kartu, dar galime nuveikti suaugusiųjų švietimo srityje, taip prisidėdami prie valstybės pažangos ir kiekvieno asmens gerovės.

Konferencijos pranešėjai:

Sandra Kairė (Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų institutas).

Dr. Agnė Liubertaitė-Amšiejė (Vilniaus privati gimnazija). Pranešimas: Pamokos iš skaitmeninės paauglystės.

Morta Gudeliauskaitė (WoW University). Pranešimas: Minkštieji įgūdžiai – kelias į stiprią pilietinę visuomenę.

Ting Zhang (Baltrimorės universitetas). Pranešimas: Dirbtinio intelekto įtaka JAV darbo rinkai. Tendencijos ir įžvalgos.

Paskaita Arminas Ragauskas (KTU). Pranešimas: XXI a. iššūkiai švietimui ir mokymuisi.

Diskusija:

Tema „Suaugusiųjų švietimas – raktas į žaliąją ir skaitmeninę transformaciją“. Moderatorė Jurgita Jaruševičienė (Mokosi.lt ir EdTech Lithuania vadovė). Diskusijos dalyviai: Inga Balnanosienė (UŽT), Tomas Pūtys (ŠMSM), Inga Jagelavičiūtė (LSŠA), Žana Orlova (ŠMPF).

Tema „Augantis verslo potencialas. Kiek daug augsime be švietimo?“. Moderatorius Mantas Katinas (Wargaming Vilnius). Diskusijoje dalyvauja: Renata Augustaitienė (Ignitis Group), Kristina Šermukšnytė-Alesiūnienė (AgriFood Lithuania/EKA), Sandra Gaučiūtė (ALF), Simona Narutavičienė (Telia).

Skuodo rajono savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba dėkinga Švietimo skyriaus vedėjai Daivai Jonušienei už suteiktą progą dalyvauti konferencijoje, išgirsti įvairiomis įžvalgomis besidalijančiais lektoriais, susitikti su bendraminčiais ir šalies neformaliojo suaugusiųjų švietimo koordinatoriais savivaldybėse. Kelionės laikas iš Vilniaus į Skuodą tirpte ištirpo, nes konferencijos dalyvės turėjome daug ką aptarti, pasidalyti savo pastebėjimais ir nauju patyrimu. Nuotraukos iš Skuodo PPT archyvo.

 

Regioninė  teorinė – praktinė mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų konferencija  „Patirčių tiltai“

 Organizatoriai ir partneriai: Skuodo Bartuvos progimnazija, Skuodo rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius, Skuodo rajono savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba.

Konferencija vyko vasario 20 dieną, kurioje dalyvavo 143 pedagogai iš Gargždų „Kranto“  progimnazijos, Klaipėdos Litorinos mokyklos, Klaipėdos universiteto metodinio STEAM atviros prieigos centro, Kretingos rajono Kūlupėnų Motiejaus Valančiaus pagrindinės mokyklos, Skuodo Bartuvos progimnazijos, Skuodo rajono Ylakių gimnazijos, Skuodo rajono Mosėdžio gimnazijos, Skuodo Pranciškaus Žadeikio gimnazijos, Telšių „Kranto“ progimnazijos, Skuodo rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus, Skuodo rajono savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos, Skuodo rajono laikraščio „Mūsų žodis“ ir kiti garbūs svečiai.

Renginio vedantysis – Virginijus Jokšas, Skuodo Bartuvos progimnazijos direktorius. Pagrindiniai pranešėjai ir jų pranešimai: „STEAM ugdymo tiltai: inovatyvūs sprendimai ir patirtys integruojant skaitmenines priemones“ Aurimas Labanauskas, Klaipėdos universiteto metodinis  STEAM atviros prieigos centras; „Skaitmeninė ugdymo aplinka: mokymo(si) imitacija ar motyvacija?“ Sigita Koroliovė, lietuvių k. ir literatūros mokytoja ekspertė, surdopedagogė ekspertė, Klaipėdos Litorinos mokykla; ,,Bendruomenės jungtys, siekiant KIEK+VIENO ugdymo(si) sėkmės“ Irena Daubarienė, Telšių „Kranto“ progimnazijos direktorė, Živilė Mizgerienė, Telšių „Kranto“ progimnazijos direktorės pavaduotoja ugdymui.

Nuotraukos iš Skuodo rajono PPT, Skuodo Bartuvos progimnazijos ir lektorės Sigitos Koroliovės archyvo.

Skaitmeninės atskirties mažinimas keičiantis kartų patirtimi

Skuodo rajono savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba, bendradarbiaudama su asociacija „Langas į ateitį“ ir Skuodo rajono savivaldybės R. Granausko viešąja biblioteka, organizavo iniciatyvos „Skaitmeninės atskirties mažinimas keičiantis kartų patirtimi“ pristatymą. Šiame projekto pristatyme dalyvavo savivaldybės, švietimo, kultūros, socialinių paslaugų šeimai, jaunimo, turizmo specialistai ir senjorų t. y. Skuodo TAU atstovai. Lektorė Rita Šukytė, asociacijos „Langas į ateitį“ projekto vadovė, kvietė bendradarbiauti ir dalyvauti konkurse, organizuojant mokymus, praktinius užsiėmimus, padedant ugdyti vyresniojo amžiaus gyventojų skaitmeninius įgūdžius, kurie gali būti naudingi bendruomenei ne tik suteikiant reikalingų įgūdžių, bet ir vienijant skirtingas kartas.

Renginys vyko vasario 18 dieną Skuodo rajono savivaldybės R. Granausko viešojoje bibliotekoje. Dalijamės renginio nuotraukomis iš Skuodo PPT ir R. Granausko viešosios bibliotekos archyvo.

Skuodo PPT metodininkė Vita Zaborienė

 Socialinių emocinių kompetencijų ugdymo grupiniai užsiėmimai

 Socialinių emocinių kompetencijų ugdymo grupiniai užsiėmimai

Skirtingų gebėjimų vaikams ir jų tėveliams

Užsiėmimai vyks Skuodo rajono PPT tarnyboje nuo 2025m. vasario 17d. iki balandžio 28d.

     Pirmadieniais 15.30val.-16.30val.

                        SOCIALINIS IR EMOCINIS UGDYMAS – procesas, kuriame dalyvauja vaikai ir suaugusieji, apimantis žinių, nuostatų bei įsitikinimų, susijusių su penkiomis pagrindinėmis kompetencijomis, formavimą ir ugdymą.

Išankstinė registracija: pptskuodas@gmail.com; tel. +37061876732;

Užsiėmimus ves psichologė Snieguolė Andrutienė

Pojūčių terapija gamtoje

Penktadienio rytas su Skuodo rajono Bartuvos progimnazijos spec. klasės vaikais. Tyrinėjome per savo pojūčius: regėjimą, lytėjimą, padėtį, uoslę, kūno jutimą ir kūno judėjimą. Mūsų tikslas – padėti turintiems vaikams patirti ir suprasti, kad jausmai gali būti saugūs, mokėme adekvačiai atsiliepti į aplinką, sutelkti bei nusiraminti.   

Skip to content