Programoje svarbiausias dėmesys skiriamas universalaus dizaino mokymuisi, jo taikymas praktikoje, mokinio padėjėjo darbo metodai dirbant su SUP mokiniais. Mokymų ir konsultacijų metu dalyviams buvo suteikiama žinių apie negalių, sutrikimų, mokymosi sunkumų klasifikaciją ir jos apibūdinimas bei darbo metodų taikymas dirbant su SUP vaikais. Žinių įtvirtinimui, buvo demonstruojama vaizdinė medžiaga, skaidrės, ugdymo priemonės, metodai ir organizuojami besimokančiųjų praktiniai užsiėmimai, intervizijos, refleksija. Mokymų dalyviai praktikumo metu mokėsi dailės terapijos taikymo metodų. Refleksijos ir intervizijų metu buvo pristatomi efektyvūs darbo metodai. Dalyvavusiems visoje mokymų programoje ir atlikusiems praktines užduotis, išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai. Programa parengta kontaktiniam ir (esant poreikiui) nuotoliniam mokymų organizavimui. Programos tikslas – kaip sėkmingai mokinio padėjėjui įsilieti į mokyklos komandą ir siekti bendrų tikslų, gerinant įtraukiojo ugdymo(si) sąlygas mokyklose ir klasėse, ikimokyklinėse įstaigose, taikant universalaus dizaino mokymuisi principus. Pristatoma teorinė medžiaga buvo grindžiama konkrečiais praktiniais pavyzdžiais.














































